Bizə yazın
Bakı
+13 °C
USD 1.7 RUR 0.028 EUR 2.1043 AU 2297 BRENT 53.76
  • ANA SƏHİFƏ
  • HAQQIMIZDA
  • ƏLAQƏ
  • GÜNDƏM
  • YAZARLAR
  • SİYASƏT
  • İQTİSADİYYAT
  • CƏMİYYƏT
  • MÜSAHİBƏ
  • KRİMİNAL
  • MƏDƏNİYYƏT
  • DÜNYA
  • SƏRBƏST
  • İDMAN
  • KİVDF

Əsas xəbərlər

Qlobal təhlükəsizlikdə Bakının rolu artır...
İlham Əliyev and içdi
Türkiyə erkən seçkiyə gedir?
Baxçalı təklif etdi, Ərdoğan eşitmədi...
İrəvanda “məxməri” etirazlar...
Sabah İlham Əliyev and içəcək
Prezident seçkilərinin nəticələri təsdiq edildi

Digər xəbərlər

Qlo­bal in­ki­şaf mər­hə­lə­sin­də
ba­zar iq­ti­sa­di mü­na­si­bət­lə­ri
YU­NES­KO və Azər­bay­can
güc­lü əmək­daş­lıq im­kan­la­rı ya­ra­dıb
Beynəlxalq təşkilatların Azərbaycandakı seçkilərə marağı
120 öl­kə­nin na­zir­lə­ri Ba­kı­da top­laş­dı
Qo­şul­ma­ma Hə­rə­ka­tı­nın Ba­kı kon­fran­sı
sülh və təh­lü­kə­siz­li­yin təş­vi­qi üçün top­laş­ma ye­ri ola­caq
Azər­bay­can-Tür­ki­yə əla­qə­lə­ri
Mil­li in­ki­şaf stra­te­gi­ya­sı
Azər­bay­can Av­ro­pa İt­ti­fa­qı ilə əla­qə­lə­ri­ni də­rin­ləş­di­rir
İran-Azər­bay­can əla­qə­lə­ri
ən yük­sək zir­və­də­dir
Azər­bay­ca­nın tə­rəf­dar çıx­dı­ğı bey­nəl­xalq mü­qa­vi­lə­lər
Azərbaycan-Gürcüstan-Türkiyə əməkdaşlığı
Re­gi­on öl­kə­lər­lə hər­bi əmək­daş­lı­ğın in­ki­şa­fı
GU­AM döv­lət­lə­ri­nin ox­şar prob­lem­lə­ri
Qlo­bal Ba­kı Fo­ru­mu
dün­ya­da ən mü­hüm mü­za­ki­rə mey­dan­ça­sı­na çev­ri­lib
Azər­bay­ca­nın QDİ­ƏT-də fəa­liy­yə­ti
Beynəlxalq inteqrasiya
və onun dünya siyasətinə təsiri
İpək Yo­lu bo­yun­ca əmək­daş­lıq
Azər­bay­ca­nın miq­rant in­teq­ra­si­ya mo­de­li
Gür­cüs­tan: Av­ro­pa­ya açı­lan qa­pı
Azər­bay­can-Tür­ki­yə-İran əla­qə­lə­ri
XİN baş­çı­la­rı­nın üç­tə­rəf­li gö­rüş­lə­ri əhə­miy­yət kəsb edir
Azərbaycanda seçkilər
və beynəlxaq müşahidəçilik
Re­gi­on öl­kə­lər­lə mü­na­si­bət­lə­rin ba­lans­laş­dı­rıl­ma­sı
Xə­zər­ya­nı döv­lət­lə­rin əmək­daş­lı­ğı yax­şı­la­şır
Azər­bay­can-USA­İD əmək­daş­lı­ğı uzun­müd­dət­li­dir
Dün­ya­nın de­mok­ra­tik­ləş­mə­si ten­den­si­ya­sı
və mil­li döv­lət­lər
Mü­səl­man döv­lət­lə­ri ilə əmək­daş­lıq
Dün­ya bir­li­yi­nə in­teq­ra­si­ya­da tu­rizm po­ten­sia­lı­nın ro­lu
Bey­nəl­xalq əmək­daş­lıq nə­ti­cə ve­rir
Av­ro­pa Par­la­men­ti ilk də­fə Xo­ca­lı soy­qı­rı­mı ilə bağ­lı bə­ya­nat yay­dı
Azər­bay­ca­nın bey­nəl­xalq yar­dım əmək­daş­lı­ğı
Xo­ca­lı soy­qı­rı­mı­nın bey­nəl­xalq aləm­də ta­nı­dıl­ma­sı
Dün­ya öl­kə­lə­ri­nə in­teq­ra­si­ya­nın Azər­bay­can mo­de­li
NA­TO ilə hər­tə­rəf­li əmək­daş­lıq var
Azər­bay­ca­nın xa­ri­ci si­ya­sə­ti
öl­kə­mi­zin bey­nəl­xalq aləm­də­ki ye­ri­ni möh­kəm­lən­di­rir
Da­vam­lı in­ki­şa­fın tə­mi­nin­də in­teq­ra­si­ya əsas prin­sip ki­mi
Türk­dil­li öl­kə­lə­rin əmək­daş­lı­ğı
Azər­bay­can-Av­ro­pa Şu­ra­sı əmək­daş­lı­ğı
da­ha da ge­niş­lə­nir
MDB öl­kə­lə­ri ilə əmək­daş­lı­ğın sə­viy­yə­si
Azər­bay­ca­nın xa­ri­ci iq­ti­sa­di fəa­liy­yə­ti
Re­gi­on öl­kə­lər­lə əmək­daş­lıq 
Azər­bay­can-Ru­si­ya əla­qə­lə­ri güc­lə­nir
Bey­nəl­xalq in­teq­ra­si­ya­nın dün­ya si­ya­sə­ti­nə tə­si­ri
Re­gio­nal və qlo­bal əmək­daş­lıq
Döv­lət Miq­ra­si­ya Xid­mə­ti­nin bey­nəl­xalq əmək­daş­lıq­da ro­lu
Azər­bay­ca­nın meh­ri­ban qon­şu­luq si­ya­sə­ti
BÜTÜN XƏBƏRLƏR
KİVDF2016-04-22 11:32

Cə­miy­yə­tin so­si­al sfe­ra­sı

 
4976
Cə­miy­yə­tin so­si­al sfe­ra­sı­nı müx­tı­lif so­si­al bir­lik for­ma­la­rı (so­si­al qu­rup­lar və et­nik bir­lik­lər) ara­sın­da qə­rar­laş­mış olan nis­bi sa­bit əla­qə­lər sis­te­mi təş­kil edir. So­si­al sfe­ra konk­ret - ta­ri­xi xa­rak­ter da­şı­yır. Bu o de­mək­dir ki, cə­miy­yət hər bir in­ki­şaf mər­hə­lə­sin­də ona uy­ğun so­si­al sfe­ra­da qə­rar­la­şır.

So­si­al fəa­liy­yə­tin özü­nə­məx­sus xa­rak­te­ri və mü­na­si­bət­lə­ri­nin spe­si­fik (so­si­al) nö­vü əsa­sın­da so­si­al sfe­ra ya­ra­nır. Bu sfe­ra­nın vü­tün tə­rəf­lə­ri­nin möv­cud və­ziy­yə­ti və in­ki­şaf­da gö­tü­rül­mə­si cə­miy­yə­tin so­si­al hə­ya­tı­nı təş­kil edir.

So­si­al sfe­ra­nın spe­si­fik­li­yi aşa­ğı­da­kı iki cə­hət­də çı­xış edir. Bi­rin­ci­si, hər şey­dən əv­vəl bu sfe­ra­da in­san­la­rın baş­qa fəa­liy­yət növ­lə­rin­dən fərq­li so­si­al fəa­liy­yə­ti möv­cud olur. Di­gər tə­rəf­dən, so­si­al əla­qə­lə­rin və mü­na­si­bət­lə­rin xa­rak­te­ri so­si­al sfe­ra­ya mü­əy­yən özü­nə məx­sus­luq ve­rir. So­si­al fəa­liy­yət onun­la sə­ciy­yə­lə­nir ki, bu­ra­da in­san­lar tək­ba­şı­na, ay­rı­ca bir fərd ki­mi de­yil, so­si­al bir­lik for­ma­sı­nın, si­nif, so­si­al qu­rup, so­si­al tə­bə­qə­nin, et­nik bir­li­yin nü­ma­yən­də­si ki­mi çı­xış edir. Hər bir cə­miy­yət­də so­si­al bir­lik for­ma­la­rı, kol­lek­tiv­lər və so­si­al özək­lər ara­sın­da, ha­be­lə on­la­rın hər bi­ri­nin da­xi­li stuk­tur ele­ment­lə­ri ara­sın­da ob­yek­tiv əla­qə­lər for­ma­la­şır.

So­si­al sis­tem aşa­ğı­da­kı xas­sə­lə­ri­nə gö­rə tə­bi­ət sis­tem­lə­rin­dən fərq­lə­nir: Hər şey­dən əv­vəl gös­tə­ril­mə­li­dir ki, cə­miy­yə­ti təş­kil edən ele­ment­lər, ya­rım­sis­tem­lər və sə­viy­yə­lər son də­rə­cə rən­ga­rəng­dir, on­la­rın funk­si­ya­la­rı, əla­qə­lə­ri və qar­şı­lıq­lı mü­na­si­bət­lə­ri çox mü­rək­kəb­dir. So­si­al sis­te­mi təş­kil edən ele­ment­lər öz key­fiy­yə­ti­nə gö­rə müx­tə­lif­dir, bu­ra­da tək­cə mad­di de­yil,həm də ide­al, mə­nə­vi ha­di­sə­lər var. Bu­na gö­rə də onu təd­qiq edər­kən müx­tə­lif elm­lə­rin (hu­ma­ni­tar və tə­bi­ət elm­lə­ri­nin) me­tod­la­rın­dan komp­leks şə­kil­də is­ti­fa­də olun­ma­lı­dır (mar­ke­ting.ucoz.az). Da­ha son­ra so­si­al sis­te­min əsas ele­men­ti olan in­sa­nın uni­kal xa­rak­te­ri onu tə­bi­ət­dən fərq­lən­di­rir. Be­lə ki, in­san öz fəa­liy­yə­ti­nin, dav­ra­nı­şı­nın for­ma və üsul­la­rı­nı sər­bəst su­rət­də və ge­niş dia­pa­zon­da se­çə bi­lir. Bu­nun nə­ti­cə­sin­də cə­miy­yə­tin in­ki­şa­fın­da qey­ri mü­əy­yən­lik də­rə­cə­si yük­sək olur. Bu­ra­da ha­di­sə­lə­rin gə­lə­cək nə­ti­cə­lə­ri­ni irə­li­cə­dən mü­əy­yən et­mək çox vaxt müm­kün ol­mur.

So­si­al sis­tem qa­pa­lı ola bil­məz. So­si­al sis­te­min açıq ol­ma­sı o de­mək­dir ki, cə­miy­yət da­im ət­raf mü­hit ilə mad­də­lər, ener­ji və in­for­ma­si­ya mü­ba­di­lə­sin­də olur. Bu­na gö­rə də ic­ti­mai sis­tem qey­ri-mü­va­zi­nət və­ziy­yə­tin­də olan sis­tem­lər­də­dir. Onun qey­ri-mü­va­zi­nət xa­rak­te­ri həm də bun­da ifa­də olu­nur ki, so­si­al sis­te­mə da­xil olan ya­rım­sis­tem­lər və tə­rəf­lər öz sə­viy­yə­si­nə gö­rə ey­ni de­yil. On­lar ara­sın­da mü­əy­yən fərq­lər və dia­lek­tik zid­diy­yət­lər möv­cud­dur. So­si­al sis­te­min açıq xa­rak­te­ri və qey­ri-mü­va­zi­nət­li ol­ma­sı onun ədə­bi hə­ya­tı­nı tə­min edir.

Cə­miy­yət bir sı­ra xas­sə­lə­rə ma­lik­dir: öz­fəa­liy­yət (fəa­liy­yə­tin kə­nar­dan gə­ti­ril­mə­mə­si), öz-özü­nü təş­ki­let­mə; özin­ki­şaf (in­ki­şaf mən­bə­yi­nin da­xil­də ol­ma­sı) və öz-özü­nə ki­fa­yət ol­ma­sı.

Bi­rin­ci üç əla­mət həm bü­töv­lük­də cə­miy­yə­tə, həm də ay­rı­lıq­da onun hər sfe­ra­sı­na və qrup­la­rı­na aid­dir. Dör­dün­cü xas­sə isə yal­nız bü­töv bir tam ki­mi gö­tü­rü­lən cə­miy­yə­ti sə­ciy­yə­lən­di­rir. Özü­nün özü üçün ki­fa­yət et­mə­si xas­sə­si o de­mək­dir ki, sis­tem öz fəa­liy­yə­ti ilə onun möv­cud­lu­ğu üçün la­zım olan şə­rai­ti yar­da və tə­la­bat­la­rı­nı ödə­yə bi­lir.Bu key­fiy­yət so­si­al sis­te­mi onun ay­rı-ay­rı ya­rım­sis­tem­lə­rin­dən və tə­rəf­lə­rin­dən fərq­lən­di­rir. Baş­qa söz­lə, cə­miy­yə­tin heç sa­hə­si, heç bir fəa­liy­yət nö­vü ümu­mi­dən təc­rid olun­muş hal­da nor­mal ya­şa­ya bil­məz. Yal­nız bü­töv bir tam ki­mi gö­tü­rü­lən cə­miy­yət bü­tün fəa­liy­yət növ­lə­ri­nin, so­si­al sub­yekt­lə­rin və so­si­al in­si­tut­la­rın vəh­də­ti­ni tə­min et­mək­lə öz-özü­nü tə­mi­net­mə xas­sə­si­nə ma­lik­dir. Be­lə­lik­lə, so­si­al sis­tem müx­tə­lif səp­ki­lə­rə ma­lik­dir. Onu təh­lil edər­kən fəa­liy­yət növ­lə­ri, "so­si­al mü­na­si­bət­lər, so­si­al bir­lik for­ma­la­rı" ic­ti­mai in­si­tut­lar müt­ləq nə­zə­rə alın­ma­lı­dır.

So­si­al stuk­tur de­dik­də sö­zün əsl mə­na­sın­da so­si­al sis­tem ki­mi gö­tü­rü­lən cə­miy­yə­tin ay­rı -ay­rı so­si­al qrup­la­ra, kol­lek­tiv­lə­rə, et­ni­ki bir­lik­lə­rə dif­fe­ren­si­ya­sı, on­lar ara­sın­da qar­şı­lıq­lı tə­sir və funk­si­ya­nal əla­qə­lər ba­şa dü­şü­lür.

Əha­li­nin so­si­al tər­ki­bin­də və bü­töv­lük­də so­si­al struk­tur­da  baş­lı­ca ye­ri so­si­al qrup tu­tur. Bu an­la­yış ic­ti­mai hə­yat və ic­ti­ma mü­na­si­bət­lər sis­te­min­də ke­fiy­yət­cə bir-bi­rin­dən fərq­li yer tu­tan in­san­lar bir­li­yi ifa­də edir. Məhz mü­əy­yən so­si­al qru­pa mən­sub ol­ma­sı sa­yə­sin­də in­san­lar cə­miy­yət­də öz­lə­ri­nin cox tə­rəf­li funk­si­ya­la­rı­nı da­ha dol­ğun ye­ri­nə ye­ti­rə bi­lir­lər. so­si­al qru­pa da­xil olan in­san­lar bir ne­cə ümu­mi so­si­al əla­mət əsa­sın­da bir­lə­şir­lər. O, bü­töv­lük­də ic­ti­mai hə­ya­tın, xü­su­sən də so­si­al sis­te­min baş­lı­ca sub­yekt­lə­rin­dən bi­ri­dir. Be­lə qrup­lar tək­cə sırf so­si­al əla­mət­lə­rə gö­rə de­yil, həm də pe­şə, et­ni­ki, əra­zi, de­moq­ra­fik, və di­ni gös­tə­ri­ci­lər üz­rə təş­gil olu­nur­lar. Qeyd edək ki, so­si­al qrup­la­rın bu növ­lə­ri bir-bi­rin­dən əha­lid­də de­yil, çox ya­xın­dır.

So­si­al qrup­lar bir-bi­rin­dən çox müx­tə­lif gös­tə­ri­ci­lə­rə gö­rə fərq­lə­nir­lər. On­lar­dan aşa­ğı­da­kı­lar mü­hüm yer tu­tur: ic­ti­mai əmə­yin təş­ki­lin­də ye­ri və ro­lu, hə­yat və məi­şət şə­rai­ti, cə­miy­yə­tin so­si­al-si­ya­si hə­ya­tın­da,ida­rə­ci­lik­də  iş­ti­rak et­mə sə­viy­yə­si,təh­sil və mə­də­niy­yət və şü­ur­lu­luq də­rə­cə­si, ic­ti­mai psi­xo­lo­gi­ya sə­viy­yə­si.
Cə­miy­yə­tin so­si­al struk­tu­ru an­la­yı­şı öz məz­mu­nu­na gö­rə so­si­al tər­kib an­la­yı­şın­dan da­ha ge­niş və dol­ğun xa­rak­ter da­şı­yır. Be­lə ki, o tək­cə əha­li­nin so­si­al bir­lik­lə­ri­nin müx­tə­lif nis­bət­lə­rin­də tər­ki­bi­ni gös­tər­mək­lə ki­fa­yət­lən­mir. Onun məz­mu­nu­na bun­dan əla­və so­si­al sis­te­mə da­xil olan ya­rım sis­tem­lə­rin və ele­ment­lə­rin nis­bi sa­bit dü­zü­lüş qay­da­sı, bir-bi­ri­lə qar­şı­lıq­lı mü­na­si­bət­lə­ri,oy­na­dıq­la­rı funk­sio­nal rol da da­xil­dir.

Müa­sir fəl­sə­fə­də cə­miy­yə­tin so­si­al struk­tu­ru­nun ma­hiy­yə­ti və tə­biə­ti­nə da­ir ba­xış­lar bir sı­ra kon­sep­si­ya­lar­da cəm­lə­şir. Bi­rin­ci kon­sep­si­ya si­nif­lə­rin möv­cud­lu­ğu­nu in­kar edir və on­la­rın əvə­zin­də qrup ha­lın­da so­si­al qu­rum­la­rı qo­yur və id­dia edir ki, hə­min qrup­la­rın kö­mə­yi ilə in­san mü­na­si­bət­lə­ri hər­tə­rəf­li nə­zər­dən ke­çi­ri­lə bi­lər. Bu kon­sep­si­ya­nı Ame­ri­ka so­sio­loq­la­rı T.Par­sons (1902- 1979), P.La­zars­feld (1901- 1976) və di­gər mü­tə­fək­kir­lər fə­al su­rət­də təb­liğ et­miş­lər. İkin­ci qru­pa cə­miy­yət­də si­nif­lə­rin və so­si­al qrup­la­rın möv­cud­lu­ğu­nu qə­bul edən mark­sist­lə­ri gös­tər­mək olar. Üçün­cü kon­sep­si­ya­nın nü­ma­yən­də­si ki­mi M.Ve­be­ri qeyd edə bi­lə­rik.

So­si­al hə­ya­tın müx­tə­lif məs­lək­li so­sio­loq­la­rı­nı məş­ğul edən baş­lı­ca prob­lem­lə­rin­dən bi­ri müa­sir cə­miy­yə­tin "stra­ti­fi­ka­si­ya­sı­dır", onun ic­ti­mai tə­bə­qə­lə­ri­nin və ya qrup­la­rı­nın mü­əy­yən edil­mə­si­dir. So­si­al qrup­lar nə­zə­riy­yə­si ame­ri­kan so­sio­lo­gi­ya­sı­nın pat­ri­ar­xı olan Edu­ard Ross ilə baş­la­nır. O, hə­min an­la­yı­şı əs­ri­mi­zin əv­vəl­lə­rin­də işə sal­mış­dır. Ros­sun fik­rin­cə, cə­miy­yət so­si­al qrup­la­rın məc­mu­sun­dan iba­rət­dir. Fər­din ic­ti­mai hə­ya­tı- onun qrup­da­kı hə­yat­da və qru­pa­ra­sı mü­na­si­bət­lər­də iş­ti­ra­kı­dır. La­kin be­lə dü­şün­mək yan­lış olar­dı ki, gu­ya hə­min so­sio­loq­lar si­nif­li cə­miy­yə­tin əsas ic­ti­mai qrup­la­rın­dan - ic­ti­mai si­nif­lər­dən bəhs edir (kay­zen.az). Qrup­lar əra­zi­yə, pe­şə­lə­rə, məş­ğə­lə­lə­rin bən­zər­li­yi­nə və s. gö­rə gö­tü­rü­lür. Be­lə bir təs­ni­fat­da, mə­sə­lən, po­lad əri­dən­lər sı­ra­sın­da həm po­lad kral­la­rı, həm də fəh­lə­lər da­xil edi­lir. Hə­lə 50-60-cı il­lər­də Ame­ri­ka­da cə­miy­yə­tin ic­ti­mai qrup­la­rı­nın be­lə bir təs­ni­fa­tı ve­ri­lib: "İc­ma qrup­la­rı; ai­lə qrup­la­rı; tər­bi­yə qrup­la­rı; irq qrup­la­rı, mül­ki qrup­lar və si­ya­si təş­ki­lat­lar­da bir­lə­şən qrup­lar" və s.

"Qrup­lar­da­xi­li" və "qrup­la­ra­ra­sı" mü­na­si­bət­lər so­sio­loq­lar tə­rə­fin­dən araş­dı­rı­lar­kən "so­si­al nə­za­rət" öz üzv­lə­ri­nin mü­na­si­bət­lə­ri­ni tən­zim et­mək üçün qru­pun mü­əy­yən et­di­yi "tən­zi­me­di­ci nor­ma­lar­dır". Bu cür "nə­za­rət"an­la­yı­şı­na adət­lə­ri, dəb­lə­ri, ic­ti­mai fik­rin tə­si­ri­ni da­xil edir­lər. Ey­ni za­man­da zo­ra­kı­lıq ki­mi tət­biq edi­lən va­si­tə­lə­ri də qeyd edir­lər. Bə­zi nə­zə­riy­yə­çi­lər gös­tə­rir­lər ki, ka­pi­ta­lizm cə­miy­yə­tin­də müx­tə­lif ic­ti­mai tə­bə­qə­lə­rin təd­ric­lə bir­lə­şib "va­hid or­ta si­nif" təş­kil et­mə­si pro­se­si ge­dir. Hə­min "va­hid or­ta sin­fin" bü­tün si­nif­lə­ri əha­tə et­mə­si baş ve­rir. Qərb so­sio­loq­la­rı gös­tə­rir ki, ka­pi­ta­lizm cə­miy­yə­tin­də adam­la­rın bir si­nif­dən baş­qa si­nif­lə­rə keç­mə­si üçün həd­siz im­kan ya­ran­mış­dır, "açıq si­nif­lər", "açıq cə­miy­yət" de­yi­lən­lər mey­da­na gə­lib.

"So­si­al çe­vik­lik" ki­mi ka­te­qo­ri­ya­dan is­ti­fa­də edən ideo­loq­lar de­yir­lər ki, ka­pi­ta­lizm cə­miy­yə­tin­də si­nif­lər "açıq" olub, keç­miş­də isə on­lar "qa­pa­lı" idi, "bağ­lı" idi.
Bir çox silk ma­neə­lə­ri olan feo­da­liz­mə nis­bə­tən ka­pi­ta­lizm, əl­bət­tə, bö­yük çe­vik­lik ve­rir.

Be­lə­lik­lə, so­si­al struk­tur in­ki­şa­fın mü­əy­yən pil­lə­sin­də du­ran cə­miy­yə­tin so­si­al bir­lik­lə­ri ara­sın­da qar­şı­lıq­lı mü­na­si­bət­lə­ri, on­la­rın qar­şı­lıq­lı əla­qə­si­nin və qar­şı­lıq­lı tə­si­ri­nin ta­ri­xən qə­rar­la­şan nis­bi sa­bit sis­te­mi­ni ifa­də  edir. So­si­al stuk­tur cə­miy­yə­tin iq­ti­sa­di, si­ya­si və mə­nə­vi mə­də­niy­yət sis­tem­lə­ri, məi­şət mü­na­si­bət­lə­ri  ilə ay­rıl­maz əla­qə­li­dir. O, bir tə­rəf­dən özün­də hə­min tə­rəf­lə­rin güc­lü tə­si­ri­ni hiss edir, di­gər tə­rəf­dən isə özü on­la­ra fə­al əks tə­sir gös­tə­rir.
 
Mu­rad MƏM­MƏD­Lİ

Azərbaycan Respublikası Prezidenti yanında Kütləvi İnformasiya Vasitələrinə Dəstək Fondunun maliyyə dəstəyi ilə çap olunur. 

 
XİN-in bi­rin­ci rüb­də­ki fəa­liy­yə­ti
ge­niş olub 
Ver­gi­lər Na­zir­li­yi-Aİ əmək­daş­lı­ğı ge­niş­lə­nir
Par­la­ment­lər ara­sın­da əmək­daş­lıq
Azər­bay­ca­nın seç­ki təc­rü­bə­si
baş­qa öl­kə­lə­rə nü­mu­nə­dir

Təsisçi: Müşfiq SƏFİYEV

Baş redaktor: Qəzənfər BAYRAMOV

İnternet redaktor: Qalib İBRAHİMOĞLU

Ünvan: Bakı şəhəri, Xaqani küçəsi-20b mənzil 43.

Telefonlarımız: (+99412) 498-08-63

 (+99412) 498-08-63

Faks: (+99412) 493-56-23

Materiallardan istifadə zamanı, www.ekspress.az saytına istinad zəruridir.

Sosial şəbəkələrdə:

Bizə yazın
Redaksiya reklam elanlarında qeyd olunan informasiyanın düzgünlüyünə cavabdeh deyil və məsuliyyət daşımır. Redaksiya bu mövzuda əlavə məlumat kataloqu ilə təmin etmir.
Ekspress qəzeti 2018