Bizə yazın
Bakı
+14 °C
USD RUR EUR AU BRENT
  • ANA SƏHİFƏ
  • HAQQIMIZDA
  • ƏLAQƏ
  • GÜNDƏM
  • YAZARLAR
  • SİYASƏT
  • İQTİSADİYYAT
  • CƏMİYYƏT
  • MÜSAHİBƏ
  • KRİMİNAL
  • MƏDƏNİYYƏT
  • DÜNYA
  • SƏRBƏST
  • İDMAN
  • KİVDF

Əsas xəbərlər

ABŞ-dan Ankaraya təhdid...
Vaşinqtona etibar yoxdur:
Türkiyə qızıllarını ABŞ-dan çıxardı
Qlobal təhlükəsizlikdə Bakının rolu artır...
İlham Əliyev and içdi
Türkiyə erkən seçkiyə gedir?
Baxçalı təklif etdi, Ərdoğan eşitmədi...
İrəvanda “məxməri” etirazlar...

Digər xəbərlər

Azər­bay­ca­nın seç­ki təc­rü­bə­si
baş­qa öl­kə­lə­rə nü­mu­nə­dir
Qlo­bal in­ki­şaf mər­hə­lə­sin­də
ba­zar iq­ti­sa­di mü­na­si­bət­lə­ri
YU­NES­KO və Azər­bay­can
güc­lü əmək­daş­lıq im­kan­la­rı ya­ra­dıb
Beynəlxalq təşkilatların Azərbaycandakı seçkilərə marağı
120 öl­kə­nin na­zir­lə­ri Ba­kı­da top­laş­dı
Qo­şul­ma­ma Hə­rə­ka­tı­nın Ba­kı kon­fran­sı
sülh və təh­lü­kə­siz­li­yin təş­vi­qi üçün top­laş­ma ye­ri ola­caq
Azər­bay­can-Tür­ki­yə əla­qə­lə­ri
Mil­li in­ki­şaf stra­te­gi­ya­sı
Azər­bay­can Av­ro­pa İt­ti­fa­qı ilə əla­qə­lə­ri­ni də­rin­ləş­di­rir
İran-Azər­bay­can əla­qə­lə­ri
ən yük­sək zir­və­də­dir
Azər­bay­ca­nın tə­rəf­dar çıx­dı­ğı bey­nəl­xalq mü­qa­vi­lə­lər
Azərbaycan-Gürcüstan-Türkiyə əməkdaşlığı
Re­gi­on öl­kə­lər­lə hər­bi əmək­daş­lı­ğın in­ki­şa­fı
GU­AM döv­lət­lə­ri­nin ox­şar prob­lem­lə­ri
Qlo­bal Ba­kı Fo­ru­mu
dün­ya­da ən mü­hüm mü­za­ki­rə mey­dan­ça­sı­na çev­ri­lib
Azər­bay­ca­nın QDİ­ƏT-də fəa­liy­yə­ti
Beynəlxalq inteqrasiya
və onun dünya siyasətinə təsiri
İpək Yo­lu bo­yun­ca əmək­daş­lıq
Azər­bay­ca­nın miq­rant in­teq­ra­si­ya mo­de­li
Gür­cüs­tan: Av­ro­pa­ya açı­lan qa­pı
Azər­bay­can-Tür­ki­yə-İran əla­qə­lə­ri
XİN baş­çı­la­rı­nın üç­tə­rəf­li gö­rüş­lə­ri əhə­miy­yət kəsb edir
Azərbaycanda seçkilər
və beynəlxaq müşahidəçilik
Re­gi­on öl­kə­lər­lə mü­na­si­bət­lə­rin ba­lans­laş­dı­rıl­ma­sı
Xə­zər­ya­nı döv­lət­lə­rin əmək­daş­lı­ğı yax­şı­la­şır
Azər­bay­can-USA­İD əmək­daş­lı­ğı uzun­müd­dət­li­dir
Dün­ya­nın de­mok­ra­tik­ləş­mə­si ten­den­si­ya­sı
və mil­li döv­lət­lər
Mü­səl­man döv­lət­lə­ri ilə əmək­daş­lıq
Dün­ya bir­li­yi­nə in­teq­ra­si­ya­da tu­rizm po­ten­sia­lı­nın ro­lu
Bey­nəl­xalq əmək­daş­lıq nə­ti­cə ve­rir
Av­ro­pa Par­la­men­ti ilk də­fə Xo­ca­lı soy­qı­rı­mı ilə bağ­lı bə­ya­nat yay­dı
Azər­bay­ca­nın bey­nəl­xalq yar­dım əmək­daş­lı­ğı
Xo­ca­lı soy­qı­rı­mı­nın bey­nəl­xalq aləm­də ta­nı­dıl­ma­sı
Dün­ya öl­kə­lə­ri­nə in­teq­ra­si­ya­nın Azər­bay­can mo­de­li
NA­TO ilə hər­tə­rəf­li əmək­daş­lıq var
Azər­bay­ca­nın xa­ri­ci si­ya­sə­ti
öl­kə­mi­zin bey­nəl­xalq aləm­də­ki ye­ri­ni möh­kəm­lən­di­rir
Da­vam­lı in­ki­şa­fın tə­mi­nin­də in­teq­ra­si­ya əsas prin­sip ki­mi
Türk­dil­li öl­kə­lə­rin əmək­daş­lı­ğı
Azər­bay­can-Av­ro­pa Şu­ra­sı əmək­daş­lı­ğı
da­ha da ge­niş­lə­nir
MDB öl­kə­lə­ri ilə əmək­daş­lı­ğın sə­viy­yə­si
Azər­bay­ca­nın xa­ri­ci iq­ti­sa­di fəa­liy­yə­ti
Re­gi­on öl­kə­lər­lə əmək­daş­lıq 
Azər­bay­can-Ru­si­ya əla­qə­lə­ri güc­lə­nir
Bey­nəl­xalq in­teq­ra­si­ya­nın dün­ya si­ya­sə­ti­nə tə­si­ri
Re­gio­nal və qlo­bal əmək­daş­lıq
Döv­lət Miq­ra­si­ya Xid­mə­ti­nin bey­nəl­xalq əmək­daş­lıq­da ro­lu
BÜTÜN XƏBƏRLƏR
KİVDF2017-12-20 08:25

Özü­nüi­da­rə­et­mə
si­ya­si mə­də­niy­yət sə­viy­yə­si­ni ar­tı­rır

 
173
İda­rə­et­mə si­ya­si mə­də­niy­yə­tin əsas funk­si­ya­la­rın­dan sa­yı­lır. Döv­lə­tin, öl­kə­nin ida­rəe­dil­mə­sin­də xal­qın iş­ti­ra­kı onun si­ya­si mə­də­niy­yət sə­viy­yə­si­nin yük­səl­mə­si­nə önəm­li töh­və ve­rir. İda­rə­et­mə de­dik­də, özü­nüi­da­rə­et­mə­ni də nə­zə­rə alı­nır. Özü­nüi­da­rə­et­mə şə­rai­tin­də in­san­la­rın ic­ti­mai-si­ya­si fə­al­lı­ğı­nın art­ma­sı da­nıl­maz fakt­dır.
Təc­rü­bə gös­tə­rir ki, so­si­al və si­ya­si hə­ya­tın bü­tün sa­hə­lə­rin­də cə­miy­yət üzv­lə­ri­nin iş­ti­ra­kı cə­miy­yə­tin si­ya­si mə­də­niy­yə­ti­nin yük­səl­mə­si üçün zə­ru­ri şə­ra­it ya­ra­dır.

Meh­di Sə­lim­za­də (Əd­liy­yə Na­zir­li­yi­nin Bə­lə­diy­yə­lər­lə iş Mər­kə­zi­nin keç­miş rəi­si) "Yer­li özü­nüi­da­rə­et­mə: an­la­yış, təc­rü­bə, əmək­daş­lıq, hü­qu­qi əsas­lar" ad­lı ki­ta­bın­da qeyd edir ki, hər bir re­gio­nun, əra­zi­nin tə­bii və so­si­al-iq­ti­sa­di po­ten­sia­lın­dan tam və sə­mə­rə­li is­ti­fa­də et­mək və bu əsas­da əha­li­nin mad­di ri­fa­hı­nı yax­şı­laş­dır­maq üçün tək­cə döv­lət ida­rə­çi­lik or­qan­la­rı­nın möv­cud ol­ma­sı ki­fa­yət de­yil. Döv­lət ida­rə­çi­li­yi özü­nün miq­ya­sı­na və rea­li­zə olun­ma xü­su­siy­yə­ti­nə gö­rə mər­kə­zi döv­lət ida­rə­çi­li­yi­nə və yer­li döv­lət ida­rə­çi­li­yi­nə ay­rı­lır. Bu iki nö­vün ara­sın­da du­ran re­gio­nal ida­rə­çi­lik də möv­cud­dur, la­kin re­gio­nal ida­rə­çi­lik na­dir hal­lar­da xü­su­si təş­ki­la­ti for­ma­la­ra ma­lik olur. Bu da onun­la bağ­lı­dır ki, ida­rə­et­mə­nin əsas funk­si­ya­la­rı re­gio­nal sə­viy­yə­də de­yil, mər­kə­zi və yer­li sə­viy­yə­də hə­ya­ta ke­çi­ri­lir.

M.Sə­lim­za­də qeyd edir ki, ida­rə­çi­lik sis­tem ki­mi təş­kil olu­nan is­tə­ni­lən var­lı­ğın ay­rıl­maz xü­su­siy­yə­ti­dir. İs­tər da­xil­dən, is­tər­sə də xa­ric­dən ida­rə olun­ma­yan sis­te­min ol­ma­sı qey­ri-müm­kün­dür. İda­rə­çi­lik növ­lə­ri içə­ri­sin­də ən mü­rək­kə­bi və çox­şa­xə­li­si döv­lət ida­rə­çi­li­yi­dir. Döv­lə­tin qar­şı­sın­da say­sız-he­sab­sız prob­lem­lər du­rur. Bu prob­lem­lə­rin müx­tə­lif tə­biə­ti, ic­ti­mai əhə­miy­yət də­rə­cə­si­nin qey­ri-bə­ra­bər­li­yi və s. hə­min prob­lem­lə­rə müx­tə­lif ya­naş­ma tə­ləb edir. Döv­lət bə­zən bu qə­dər çox müx­tə­lif­li­yi nə­zə­rə al­maq iq­ti­da­rın­da ol­mur. Bu­nun üçün onun im­kan­la­rı az­lıq edir və bu im­kan­lar bir çox hal­lar­da düz­gün bö­lüş­dü­rül­mür. Nə­ya­hət döv­lət üçün əla­və, mən­fi nə­ti­cə­lər ve­rən ida­rə­çi­lik yü­kü or­ta­ya çı­xır. Bir növ döv­lə­tin ida­rə­et­mə im­kan­la­rı­na uy­ğun gəl­mə­yən əla­və tən­zim­lə­mə sa­hə­si ya­ra­nır ki, döv­lət bu­nun öh­də­sin­dən çə­tin­lik­lə gə­lir. Bir çox hal­lar­da da qar­şı­ya qo­yu­lan məq­sə­də na­il ol­maq qey­ri-müm­kün­dür və or­ta­ya ye­ni prob­lem­lər çı­xır. Bun­dan ya­yın­ma­ğın ən fay­da­lı yo­lu ida­rə­çi­lik yü­kü­nün sə­mə­rə­li şə­kil­də pay­lan­ma­sı­dır. Bu, döv­lət ida­rə­et­mə­sin­də ida­rə olu­nan ob­yekt­lə­rin bə­zi­lə­ri­nə özü-özü­nü ida­rə et­mək im­kan­la­rı­nın ve­ril­mə­si­dir. Bu­nun üçün ob­yek­tin han­sı sa­hə­lər­də, han­sı həd­də qə­rar­lar qə­bul edə­cə­yi mü­əy­yən­ləş­di­ri­lir və döv­lət ope­ra­tiv mü­da­xi­lə hü­qu­qu­nu sax­la­maq­la hə­min sa­hə­yə to­xun­mur. 

Sə­lim­za­də vur­ğu­la­yır ki, yer­li özü­nüi­da­rə­et­mə sa­də­cə bu sə­bəb­dən ya­ran­mır. Yer­li özü­nüi­da­rə­et­mə­nin ya­ran­ma­sı zə­ru­rə­ti həm də ida­rə­et­mə­nin özü­nün ümu­mi məq­səd­lə­rin­dən do­ğur. Hər bir ida­rə­çi­lik­də məq­səd qar­şı­ya qo­yu­lan hə­dəf­lə­rə ən op­ti­mal, sə­mə­rə­li üsul­lar­la na­il ol­maq­dır. Döv­lət ida­rə­et­mə­sin­də də bu be­lə­dir və əsas üsul­la­rın­dan bi­ri ida­rə olu­nan ob­yek­tin ma­ra­ğı­nın nə­zə­rə alın­ma­sı­dır. Bu za­man ida­rə olu­na­nın ma­ra­ğın ödə­nil­mə­si qar­şı­ya qo­yu­lan məq­səd­lə və ya ida­rə edə­nin dav­ra­nı­şı ilə əla­qə­lən­di­ri­lir və nə­ti­cə­də də ida­rə olu­na­nın la­zı­mi is­ti­qa­mət­də müs­tə­qil fəa­liy­yə­ti sti­mul­laş­dı­rı­lır.Döv­lət ida­rə­et­mə­si­nin əsas funk­si­ya­la­rın­dan bi­ri olan dai­mi nə­za­rət funk­si­ya­sı­nı ye­ri­nə ye­tir­mək­dən qis­mən azad olur. Döv­lət öz iş­lə­ri­nin bir his­sə­si­ni mü­əy­yən sub­yekt­lə­rə ve­rir və bu­nun­la da, ida­rə­çi­lik re­surs­la­rı­na qə­na­ət olu­nur, ikin­ci­si, ida­rə­çi­lik ve­ri­lən sub­yekt­lə­rə mə­sə­lə­lə­ri öz nöq­te­yi-nə­zə­rin­cə və de­mə­li, öz ma­ra­ğı­na uy­ğun həll et­mək im­ka­nı ver­mək­lə onun qar­şı­ya qo­yu­lan məq­səd­lə­rə çat­maq is­tə­yi­ni sti­mul­laş­dı­rır və be­lə­lik­lə, özü­nü ida­rə­et­mə­nin sə­mə­rə­li ol­ma­sı mü­əy­yən qə­dər tə­min olun­muş olur. 

Sə­lim­za­də­nin fik­rin­cə, yer­li prob­lem­lə­ri hə­min əra­zi­nin sa­kin­lə­rin­dən baş­qa kim­sə yax­şı bil­məz. Bil­sə be­lə, bu prob­le­min həl­lin­də on­lar qə­dər ma­raq­lı ol­maz, o ba­xım­dan ki, əl­də edi­lə­cək müs­bət nə­ti­cə­də yer­li sa­kin­lə­rin ma­raq­la­rı tə­min olu­na­caq. Yer­li əha­li­nin ma­ra­ğı şəx­si de­yil, ic­ti­mai ma­raq­dır və bu ma­raq ümu­mi ic­ti­mai ma­raq­la­rı tə­min et­mə­li olan döv­lə­tin ma­raq­la­rı ilə üst-üs­tə dü­şür. Döv­lət yer­li sa­kin­lə­ri ida­rə­çi­lik­də ma­raq­lı et­mək­lə özü­nün də ma­raq­la­rı­nı ödə­miş olur. Bu­nun­la da döv­lət ida­rə­çi­lik im­kan­la­rı­na qə­na­ət edir və ida­rə olu­nan sub­yekt döv­lə­tin ma­raq­la­rı­na da­xil olan is­ti­qa­mət­də hə­rə­kət et­mək­lə ida­rə­çi­lik məq­səd­lə­ri­nə na­il ol­ma­nı tez­ləş­di­rir. Yer­li ida­rə­çi­lik döv­lət or­qan­la­rı tə­rə­fin­dən hə­ya­ta ke­çi­ri­lir. Bu za­man mər­kəz­dən ve­ri­lən gös­tə­riş­lər və öz­lə­ri­nin sə­la­hiy­yət­lə­ri çər­çi­və­sin­də döv­lət or­qan­la­rı əra­zi­nin prob­lem­lə­ri­ni həll edir­lər. La­kin yu­xa­rı­da gös­tə­ri­lən amil­lər döv­lə­tin ida­rə­et­mə funk­si­ya­sı­nı müx­tə­lif qu­rum­lar­la bö­lüş­dür­mə­yə sövq edir. Nə­ti­cə­də də yer­li özü­nüi­da­rə­et­mə or­ta­ya çı­xır. 

Mü­əl­li­fin qə­naə­tin­cə, yer­li özü­nüi­da­rə­et­mə döv­lət fəa­liy­yə­ti­nə ya­xı­dır. Ey­ni za­man­da, döv­lət ida­rə­çi­li­yi ki­mi, bu ida­rə­çi­lik də ic­ti­mai ma­raq­la­rın tə­min olun­ma­sı­na yö­nə­lib. Bu onu da sü­but edir ki, yer­li özü­nüi­da­rə­et­mə bir sı­ra sırf döv­lət ha­ki­miy­yə­ti funk­si­ya­la­rı­na ma­lik­dir. Yer­li özü­nüi­da­rə­et­mə ma­hiy­yət­cə bu və ya di­gər əra­zi­nin əha­li­si­nə öz iş­lə­ri­ni həll et­mək üçün mü­əy­yən sər­bəst­li­yin ve­ril­mə­si­dir. Bu­ra­da yer­li kol­lek­ti­vin ma­ra­ğı sti­mul­laş­dı­ran va­si­tə ki­mi çı­xış et­mə­si­nə sə­bəb odur ki, o, yer­li kol­lek­ti­və öz ma­ra­ğı­na uy­ğun dav­ra­nış for­ma­sı seç­mə­yə im­kan ve­rir. 

Qeyd edək ki, bir çox öl­kə­lər­də yer­li mə­sə­lə­lə­rin həl­li ümu­mi, bə­ra­bər, bir­ba­şa seç­ki hü­qu­qu əsa­sın­da sər­bəst, şəx­si və giz­li səs­ver­mə yo­lu ilə for­ma­la­şan yer­li özü­nüi­da­rə­et­mə or­qan­la­rı tə­rə­fin­dən hə­ya­ta ke­çi­ri­lir. Yer­li özü­nü ida­rə­et­mə cə­miy­yə­tin ida­rə olun­ma­sın­da və­tən­daş­la­rın iş­ti­ra­kı­nın for­ma­la­rın­dan bi­ri, xalq ha­ki­miy­yə­ti­nin əsa­sı­dır.
Müx­tə­lif döv­lət­lər­də yer­li özü­nü ida­rə­et­mə or­qan­la­rı fərq­li ad­la­nır. Bu or­qan­lar Fran­sa­da və İta­li­ya­da Kom­mu­na, Pol­şa­da İc­ma­lar, Da­ni­mar­ka­da bə­lə­diy­yə­lər, Por­tu­qa­li­ya­da mə­həl­lə­lər, mu­ni­si­pi­lər, in­zi­ba­ti vi­la­yət­lər ad­la­nır.

Yer­li özü­nüi­da­rə­et­mə or­qan­la­rı müs­tə­qil­dir­lər və döv­lət ha­ki­miy­yət or­qan­la­rı sis­te­mi­nə da­xil de­yil­lər. 

Azər­bay­can­da da 1999-cu il­dən yer­li özü­nüi­da­rə­et­mə təc­rü­bə­si tət­biq edi­lir. Öl­kə­miz­də yer­li özü­nüi­da­rə­et­mə or­qa­nı bə­lə­diy­yə ad­la­nır. Bə­lə­diy­yə­lər öz fəa­liy­yə­ti­ni ni­zam­na­mə­yə uy­ğun hə­ya­ta ke­çi­rir­lər. Bə­lə­diy­yə­lə­rin ni­zam­na­mə­si bə­lə­diy­yə ic­las­la­rı və ya və­tən­daş­la­rın yı­ğın­caq­la­rın­da qə­bul edi­lir. Ni­zam­na­mə­də bə­lə­diy­yə­nin əra­zi­si, or­qan­la­rı, struk­tu­ru, sə­la­hiy­yət­lə­ri, bə­lə­diy­yə üzv­lə­ri­nin sə­la­hiy­yət müd­də­ti, iq­ti­sa­di və ma­liy­yə əsas­la­rı, bə­lə­diy­yə mül­kiy­yə­ti­nə sa­hib­li­yin, on­dan is­ti­fa­də­nin və ona sə­rən­cam ve­ril­mə­si­nin qay­da­la­rı və s. mü­əy­yən olu­nur. Bə­lə­diy­yə­lər so­si­al mü­da­fiə və so­si­al in­ki­şaf, iq­ti­sa­di in­ki­şaf, eko­lo­gi­ya üz­rə yer­li əhə­miy­yət­li proq­ram­lar hə­ya­ta ke­çi­rir. 
Bə­lə­diy­yə­lər qa­nun­la mü­əy­yən edil­miş əra­zi hü­dud­la­rı da­xi­lin­də yer­li özü­nü ida­rə­et­mə for­ma­sı­dır. Bə­lə­diy­yə­lə­rin öz mül­kiy­yə­ti, yer­li büd­cə­si və seç­ki­li bə­lə­diy­yə or­qan­la­rı olur.

Bə­lə­diy­yə or­qan­la­rı döv­lət or­qan­la­rı sis­te­mi­nə da­xil de­yil. Bə­lə­diy­yə hü­qu­qu yer­li özü­nüi­da­rə­et­mə ilə bağ­lı mə­sə­lə­lə­ri tən­zim­lə­yən hü­qu­qi nor­ma­lar sis­te­mi­dir. Bə­lə­diy­yə mül­kiy­yə­ti mül­kiy­yət hü­qu­qu əsa­sın­da şə­hər və kənd əra­zi­lə­ri­nə, həm­çi­nin di­gər bə­lə­diy­yə qu­rum­la­rı­na mən­sub olan əm­lak­dır. 
Yer­li özü­nüi­da­rə haq­da ilk bey­nəl­xalq sə­nəd 1985-ci il ok­tyab­rın 15-də Av­ro­pa yer­li və re­gio­nal ha­ki­miy­yət or­qan­la­rı­nın dai­mi konf­ran­sı tə­rə­fin­dən Stras­burq­da qə­bul edi­lən "Yer­li özü­nüi­da­rə haq­qın­da Av­ro­pa Xar­ti­ya­sı"dır. Xar­ti­ya­nın əsas məq­sə­di yer­li özü­nü ida­rə or­qan­la­rı­nın hü­quq­la­rı­nın tə­min olun­ma­sı və mü­da­fiə­si­dir. Xar­ti­ya­nın əsas is­ti­qa­mə­ti yer­li özü­nü ida­rə or­qan­la­rı­nın mux­ta­riy­yət də­rə­cə­si­nin de­mok­ra­ti­ya­nın əsas me­ya­rı ol­ma­sı­nı gös­tər­mək­dir. Azər­bay­can Av­ro­pa Xar­ti­ya­sı­na 2001-ci il de­kab­rın 12-də qo­şu­lub. 

Azər­bay­can­da yer­li özü­nüi­da­rə or­qan­la­rı ki­mi bə­lə­diy­yə­lər çox­man­dat­lı seç­ki hü­quq əsa­sın­da sər­bəst, şəx­si və giz­li səs­ver­mə yo­lu ilə se­çi­lir. Azər­bay­can­da ilk bə­lə­diy­yə seç­ki­lə­ri 1999-cu ilin ilin de­kab­rın 12-də ke­çi­ri­lib. Bə­lə­diy­yə­lə­rin sə­la­hiy­yət müd­də­ti 5 il­dir. Bə­lə­diy­yə işi­nin təş­ki­li "Bə­lə­diy­yə­lə­rin sta­tu­su haq­qın­da" Azər­bay­can Res­pub­li­ka­sı qa­nu­nu ilə mü­əy­yən edi­lir. Kons­ti­tu­si­ya­nın 143-cü mad­də­si bə­lə­diy­yə­lə­rin işi­nin təş­ki­li­nə həsr olu­nub.

Öl­kə­miz­də so­nun­cu bə­lə­diy­yə seç­ki­si 2014-cü ilin de­kab­rın 23-də ke­çi­ri­lib. Bə­lə­diy­yə seç­ki­lə­ri ili ol­du­ğu­nu nə­zə­rə ala­raq, öl­kə əra­zi­sin­də möv­cud olan 1607 bə­lə­diy­yə­yə 15035 üzv se­çil­mə­si ilə nə­ti­cə­lən­mə­li olan seç­ki­lə­rin azad və əda­lət­li şə­kil­də ke­çi­ril­mə­si üçün MSK ilin əv­vəl­lə­rin­dən eti­ba­rən bir sı­ra la­yi­hə­lə­rin hə­ya­ta ke­çi­ril­mə­si­nə baş­la­yıb və bu is­ti­qa­mət­lər­də la­zı­mi təd­bir­lər gö­rüb. Ümu­mi­lik­də bə­lə­diy­yə­lər üz­rə 15035 yer üçün 37917 id­dia­çı im­za və­rə­qi gö­tü­rüb və on­lar­dan 37564 nə­fə­ri im­za və­rə­qə­lə­ri­ni di­gər sə­nəd­lər­lə bir­lik­də dai­rə seç­ki ko­mis­si­ya­la­rı­na qay­ta­rıb. İm­za və­rə­qə­lə­ri­ni ge­ri qay­tar­mış bu id­dia­çı­lar­dan 14029 nə­fə­ri 8 si­ya­si par­ti­ya­nın təm­sil­çi­lə­ri, 23421 nə­fə­ri fər­di qay­da­da, 114 nə­fə­ri isə tə­şəb­büs qrup­la­rı tə­rə­fin­dən irə­li sü­rü­lən­lər olub. Qey­də alı­nan na­mi­zəd­lər ara­sın­da ümu­mi­lik­də 30 si­ya­si par­ti­ya­nın təm­sil­çi­lə­ri olub.

Bu ki­çik sta­tis­ti­ka da gös­tə­rir ki, yer­li özü­nüi­da­rə­et­mə or­qa­nın ol­ma­sı və­tən­daş­lar ara­sın­da si­ya­si ak­tiv­li­yin, si­ya­si mə­də­niy­yət sə­viy­yə­si­nin yük­səl­mə­si­nə önəm­li töh­və ve­rir. 

Va­sif CƏ­FƏ­ROV
Az
ərbaycan Respublikası Prezidenti yanında Kütləvi İnformasiya Vasitələrinə Dəstək Fondunun maliyyə dəstəyi ilə çap olunur
 
Azər­bay­ca­nın dün­ya si­ya­sə­tin­də­ki ye­ri və ro­lu
XİN-in bi­rin­ci rüb­də­ki fəa­liy­yə­ti
ge­niş olub 
Ver­gi­lər Na­zir­li­yi-Aİ əmək­daş­lı­ğı ge­niş­lə­nir
Par­la­ment­lər ara­sın­da əmək­daş­lıq

Təsisçi: Müşfiq SƏFİYEV

Baş redaktor: Qəzənfər BAYRAMOV

İnternet redaktor: Qalib İBRAHİMOĞLU

Ünvan: Bakı şəhəri, Xaqani küçəsi-20b mənzil 43.

Telefonlarımız: (+99412) 498-08-63

 (+99412) 498-08-63

Faks: (+99412) 493-56-23

Materiallardan istifadə zamanı, www.ekspress.az saytına istinad zəruridir.

Sosial şəbəkələrdə:

Bizə yazın
Redaksiya reklam elanlarında qeyd olunan informasiyanın düzgünlüyünə cavabdeh deyil və məsuliyyət daşımır. Redaksiya bu mövzuda əlavə məlumat kataloqu ilə təmin etmir.
Ekspress qəzeti 2018